Dålig uppdatering på bloggen

Förlåt För att det har varit så dålig uppdatering på bloggen.

Men nu kommer resten av inlägget på japanska ^^
Bara för skoj skull.

På japanska:

今日私はされて家庭を持つとアンナとされて、昼食に寿司を食べた。
それはそんなに悪いのブログを理由私がブログには少し疲れていたもので、私はいくつかの事をする必要があったの更新でだ。

På svenska:

Idag så har jag bara varit hemma och varit med Anna och ätit sushi till lunch.
Det e så dålig uppdatering på bloggen dels för att jag har tröttna lite på att blogga men också för att jag har haft lite saker att göra. 

Kommer nog att göra så lite då och så på olika språk ^^



www.claudiaz.blogg.se


Kommentarer
Postat av: anonym

du bloggar inte längre :( ska inte läsa din blogg längre :(

2010-08-24 @ 16:04:48
Postat av: Mimmi

Åå en blogg i min smak :3 Älskar alla små deco gubbar, har en massa jag med, man blir ju beroende, hehe!

2010-08-27 @ 06:30:30
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0