Söndags morgon

God morgon allihopa ♥
Nu har jag vaknat och ätit frukost, rostade mackor med Philadelphia och Lemon curd, gott.
Idag så har jag ingenting planerat så vi får väl bara vänta och se vad som händer idag.
Ska kanske träffa nån kompis eller något liknande.
Igår så var jag och såg det kungliga bröllopet. Stod på Sveavägen, men när de åkte förbi 
så såg jag bara deras händer. Hade stått i typ 45 min på ett annat ställe, men när vi kollade 
på programet för dagen så var det en timme kvar så vi gick till Sveavägen istället.
Det var lite komstigt att vagne skulle komma till de stället där vi stod först 17.01.
Den kom inte 17.00 utan 17.01, haha.
Sak gå och göra mig iårdning nu så jag kommer nog att skriva mer sen. ♥


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0